Učinkovita komunikacija in reševanje konfliktov…

V sredo 25.5.2022 se je v Zavodu Žan odvila delavnica na temo učinkovite komunikacije in konfliktov. Zaposleni so na letnih razgovorih pogosto izpostavili, da se pri delu najpogosteje srečujejo s težavami , ki se vežejo na komunikacijo z uporabniki ( aktivno poslušanje, postavljanje meja v odnosu z uporabnikom, reševanje konfliktov).

Predavatelj Rok Čož o sebi pravi: »Potem ko sem prvih 30 let svojega življenja lovil uspeh s slabimi osebnimi temelji, pod vodstvom svojega ega in odlašal z nujnimi spremembami, sem spoznal, da to ni način za srečno življenje. Po obsežnih raziskavah in popolni prenovi svoje miselnosti sem našel in sistematiziral 100% učinkovit reševanja težav, kar zdaj predajam drugim. Vsakdo lahko naredi enako spremembo in se nauči učinkovitega upravljanja s stresom.«

V dveh urah skupnega druženja smo spoznali, da lahko s pomočjo določenih znanj, predvsem pa spoznanj vedno pridemo do skupne rešitve.

V nadaljevanju si lahko preberete nekaj odzivov udeležencev predavanja…


Predavanje g.Roka Čož se mi je zdelo zanimivo. Najbolj pogumni so izpostavili svoje izkušnje, probleme, ki smo jih potem – povsem odprto, v obliki pogovora – poskušali analizirati.  

Najbolj vzpodbudna pa mi je bila predavateljeva trditev, da z vztrajnostjo lahko zgradiš “nove avtoceste v možganih” in tako izboljšuješ oz.vplivaš na svoje pomanjkljivosti.  

Pridobljeno znanje: uporabno. 

LP! 


Zdravo Andreja!  

Meni ni žal udeležbe predavanja. Se mi zdi, da glede na specifiko dela (večinoma v enem in istem okolju z enakim uporabnikom in neko rutino), prav paše slišat kaj novega, slišat še druge primere in zgodbe in se konec koncev “podružit” še z ostalim kolektivom.  

Z vsem, kar je povedal predavatelj se ne strinjam popolnoma (smo si pač različni), večina stvari pa se mi je zdela smiselna. Predvsem to, kako vedno samo ugajamo drugim in nadenemo masko, sami do sebe pa nismo iskreni in da se to na koncu tudi nekje pokaže (zdravje,..). Še bi lahko naštevala ampak ne bom predolga. Večkrat bi nas kdo moral spomnit, da razčistimo s svojim egom, ker se preveč ubadamo z drugimi, sami s sabo čisto premalo!  


Zdravo Andreja, 

hvaležna sem Zavodu Žan, da mi omogoča predavanja, ker vsako novo izobraževanje je učenje in prav tako včeraj je bila tema taka, da smo delali tudi na osebni rasti, zato je bila vsebina zelo uporabna.  

Hvala, ker niste samo služba, kamor moram hoditi, ampak vse več kot to. Vesela sem, da sem del vas.  

Lep dan. 


Andreja pozdravljena 

Se zahvaljujem za odlično izpeljano predavanje o komunikaciji,pri marsikateri temi sem se poglobila vase in se ob tem zavedla,da je resnično velikokokrat dobro najprej globoko zadihat preden reagiraš.Res škoda,da ni bilo večje udeležbe,ker taka predavanja nas bogatijo

Lep dan 


Slike s predavanja:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *